Dizajn grafičkih proizvoda
Nema podataka
Nema podataka
Cilj studijskog programa je da se studenti kroz teoretski i praktični rad iz oblasti dizajna grafičkih proizvoda osposobe da samostalno rješavaju zadatke. Studenti se nakon ovog kursa profilišu u inženjere grafičkog dizajna, društveno odgovorne, sposobne da procjenjuju estetski nivo projekata koji treba realizovati i da ih na kreativan način dorade i finaliziraju.
Stečena znanja se koriste u struci, samostalnom radu i daljem obrazovanju.
Predmet dizajna grafičkih proizvoda, sadrži teorijski i praktičan dio.
Predavanja u okviru teorijskog dijela predmeta obuhvataju sledeće tematske cjeline:
• Direktna sredstva ekonomske propagande
• Reprezentativna propagandna sredstva
• Dizajn složive grafičke ambalaže
• Dizajn etikete, naljepnice i priveznice
U okviru praktičnog dijela predmeta, kroz vježbe i grafičke radove obuhvaćene su sledeće tematske cjeline:
• Dizajn kataloga
• Dizajn kalendara
• Dizajn grafičke ambalaže
Fruht, M; Rakić, M; Rakić, I., Grafički dizajn kreacija za tržište, Zavod za izdavanje udžbenika i nastavnih sredstava Beograd, 2004
Hembree, R., Kompletan grafički dizajn, Don Vas 2008
Nedeljković, M., Marketinški priručnik, D.O.O. Dnevnik - Novine i časopisi, Novi Sad 2001
Nedeljković, S; Nedeljković, U., Pismo i tipografija, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad 2012
Pismeni (grafički radovi) i usmeni ispit.
Predavanja, vježbe i konsultacije.
-
Nauka
- Kancelarija prorektora za naučno-istraživački rad i razvoj
- Program naučno-istraživačkog rada
- Aktuelno
- Pozivi za prijavu projekata
- Projekti na Univerzitetu
- Horizont Evropa
- Instituti i centri
- Oprema i infrastruktura
- Izdavačka djelatnost
- Časopisi
- Konferencije
- Predatorski časopisi i konferencije
- Digitalni repozitorijum
- Baze i repozitorijumi otvorenog pristupa
- Priče za primjer
- Podaci za projektne prijave
- Infografika projekti
- Prezentacija NiR UNIBL