Дизајн графичких производа
Нема података
Нема података
Циљ студијског програма је да се студенти кроз теоретски и практични рад из области дизајна графичких производа оспособе да самостално рјешавају задатке. Студенти се након овог курса профилишу у инжењере графичког дизајна, друштвено одговорне, способне да процјењују естетски ниво пројеката који треба реализовати и да их на креативан начин дораде и финализирају.
Стечена знања се користе у струци, самосталном раду и даљем образовању.
Предмет дизајна графичких производа, садржи теоријски и практичан дио.
Предавања у оквиру теоријског дијела предмета обухватају следеће тематске цјелине:
• Директна средства економске пропаганде
• Репрезентативна пропагандна средства
• Дизајн сложиве графичке амбалаже
• Дизајн етикете, наљепнице и привезнице
У оквиру практичног дијела предмета, кроз вјежбе и графичке радове обухваћене су следеће тематске цјелине:
• Дизајн каталога
• Дизајн календара
• Дизајн графичке амбалаже
Фрухт, М; Ракић, М; Ракић, И., Графички дизајн креација за тржиште, Завод за издавање уџбеника и наставних средстава Београд, 2004
Hembree, R., Комплетан графички дизајн, Дон Вас 2008
Недељковић, М., Маркетиншки приручник, Д.О.О. Дневник - Новине и часописи, Нови Сад 2001
Недељковић, С; Недељковић, У., Писмо и типографија, Факултет техничких наука, Нови Сад 2012
Писмени (графички радови) и усмени испит.
Предавања, вјежбе и консултације.
- Наука
- Канцеларија проректора за научно-истраживачки рад и развој
- Програм научно-истраживачког рада
- Актуелно
- Позиви за пријаву пројеката
- Пројекти на Универзитету
- Хоризонт Европа
- Институти и центри
- Опрема и инфраструктура
- Издавачка дјелатност
- Часописи
- Конференције
- Предаторски часописи и конференције
- Дигитални репозиторијум
- Базе и репозиторијуми отвореног приступа
- Приче за примјер
- Подаци за пројектне пријаве
- Инфографика пројекти
- Презентација НиР УНИБЛ